АГРИКОЛА БЪЛГАРИЯ
Име: | АГРИКОЛА БЪЛГАРИЯ |
Адрес: | Плевен, ул. Мусала 5, Бизнес Център Глория Палас |
Телефони: | |
Факс: |
|
Уеб сайт: | http://www.agricolabg.com |
E-mail: |
|
Отрасъл: | Торове |
Дейност: | Разработка, производство и продажба на минерални торове - азотни, фосфорни, калиеви и NPK |
Ключови думи: | агрикола българия, агрикола, торове, минерални торове, азотни торове |
За нас
АГРИКОЛА БЪЛГАРИЯ AД е търговско дружество в областта на разработка, производство и продажба на минерални торове в пълната им гама - азотни, фосфорни, калиеви и NPK в различни комбинации.
Основано през 2004 г. като частно дружество, Агрикола България AД непрекъснато обновява своите дейности.
Дружеството е джойнт венчър между БРИТ АД и CMF (най-голямата фирма вносител и дистрибутор на минерални торове в Европа с подразделения в редица европейски страни), учреден като член на групата на CMF с цел да извършва внос и продажба на минерални торове в България, както и износ за Балканския регион.
За успешното осъществяване на дейността си дружеството разчита на изключителния опит на белгийския си партньор, както и на сериозните си позиции на българския пазар, укрепвани в течение на годините от 1992 г. насам. Съществено значение за нас има също така и обмяната на опит и идеи с нашите клиенти.
Общият обем продажби на Агрикола България AД е 70 000 - 80 000 тона годишно, а оборотът е около 18 - 22 000 000 лв. Дружеството продава торове на кооперации, търговци и дори на индивидуални земеделски производители. Освен това поддържа тясна връзка с клиентите си и се стреми да отговори на тяхното търсене, както и да разшири предлагания и съответно търсен асортимент.
Агрикола България AД в качеството си на приемник на БРИТ АД и като част от групата на CMF е изградила дългосрочни взаимоотношения с европейски и световни производители на торове, които от своя страна използват мрежата на дружеството, за да достигнат до българските потребители.
Агрикола България AД е с утвърдени позиции на торовия пазар, тъй като предлага качествени продукти заедно с отлично обслужване по отношение на финансирането и логистиката.
Дейността на Агрикола България AД, свързана с дистрибуцията, включва, но не се изчерпва с:
• Организиране на цялостната логистика: морски транспорт, съхранение и вътрешен транспорт с ж.п. вагони, камиони или шлепове;
• Складове за дългосрочно съхранение на твърди и течни торове в Северна и Южна България;
• Разнообразни финансови схеми за клиентите;
• Пакетиране;
• Изграждане на маркетингова стратегия за отделните продукти.
Основано през 2004 г. като частно дружество, Агрикола България AД непрекъснато обновява своите дейности.
Дружеството е джойнт венчър между БРИТ АД и CMF (най-голямата фирма вносител и дистрибутор на минерални торове в Европа с подразделения в редица европейски страни), учреден като член на групата на CMF с цел да извършва внос и продажба на минерални торове в България, както и износ за Балканския регион.
За успешното осъществяване на дейността си дружеството разчита на изключителния опит на белгийския си партньор, както и на сериозните си позиции на българския пазар, укрепвани в течение на годините от 1992 г. насам. Съществено значение за нас има също така и обмяната на опит и идеи с нашите клиенти.
Общият обем продажби на Агрикола България AД е 70 000 - 80 000 тона годишно, а оборотът е около 18 - 22 000 000 лв. Дружеството продава торове на кооперации, търговци и дори на индивидуални земеделски производители. Освен това поддържа тясна връзка с клиентите си и се стреми да отговори на тяхното търсене, както и да разшири предлагания и съответно търсен асортимент.
Агрикола България AД в качеството си на приемник на БРИТ АД и като част от групата на CMF е изградила дългосрочни взаимоотношения с европейски и световни производители на торове, които от своя страна използват мрежата на дружеството, за да достигнат до българските потребители.
Агрикола България AД е с утвърдени позиции на торовия пазар, тъй като предлага качествени продукти заедно с отлично обслужване по отношение на финансирането и логистиката.
Дейността на Агрикола България AД, свързана с дистрибуцията, включва, но не се изчерпва с:
• Организиране на цялостната логистика: морски транспорт, съхранение и вътрешен транспорт с ж.п. вагони, камиони или шлепове;
• Складове за дългосрочно съхранение на твърди и течни торове в Северна и Южна България;
• Разнообразни финансови схеми за клиентите;
• Пакетиране;
• Изграждане на маркетингова стратегия за отделните продукти.